Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Ξενοιάστε από ψείρες!

Πώς εμφανίζονται οι ψείρες; Πώς βρίσκουν το δρόμο τους σε κάθε τάξη; Γιατί μερικά παιδιά κολλούν συνέχεια κι άλλα ποτέ;
Πολλοί πιστεύουν πως το πρόβλημα είναι η καθαριότητα: καθαρά παιδιά δεν κολλούν, βρώμικα, άπλυτα παιδιά είναι γεμάτα ψείρες. Αυτό δεν εξηγεί γιατί και τα καλοπλυμένα παιδιά κολλούν, αν αυτός που κάθησε δίπλα τους είχε ψείρες.
Η γιαγιά μου έλεγε πως οι ψείρες πάνε στους "γλυκοαίματους". Εκείνη (κι εγώ) μαζεύαμε ψείρες σχεδόν κάθε χρονιά. Ο αδελφός μου και η μητέρα μου ποτέ.
Μήπως η γιαγιά μου είχε δίκιο;
Ή μήπως το φαινόμενο οφείλεται σε κάτι άλλο που δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμη; Χημική σύσταση του δέρματος για παράδειγμα (PΗ ή λιπαρότητα), ή οσμή;

Τείνω προς το τελευταίο, γιατί από τότε που μας είπαν ένα κόλπο δεν αντιμετωπίσαμε ποτέ ψείρες.


Το κόλπο είναι απλό: λεβάντα.

Όπως διώχνει το σκόρο από τα μάλλινα, έτσι διώχνει και την ψείρα από τον άνθρωπο. Το παιδί μυρίζει υπέροχα και οι ψείρες μένουν μακριά.

Δοκιμάστε την: πάρτε λίγη κολώνια από ένα αρωματοπωλείο, ψεκάστε κάθε πρωί το κεφαλάκι του παιδιού (στο πίσω μέρος) και ξενοιάστε.

Στο σπίτι μας δεν έχουμε δει ψείρα από το 2010.

Τι λέτε; Τι χάνετε να το δοκιμάσετε;

Να είστε όλοι καλά και τα παιδιά σας καλύτερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου